صرافی کوکوین چیست ???? آموزش ثبت نام و احراز هویت صرافی کوکوین برای ایرانیان
نوشته شده توسط : نوید خطیبی

بررسی تخصصی صرافی کوکوین فارسی???? Kucoin Exchange Review

 

صرافی کوکوین در سال 2017 توسط آقای جانی لیو، مدیر عامل صرافی کوکوین در هنگ کنگ آغازتاسیس شد.

 

این صرافی یکی از صرافی های ارز دیجیتال خارجی در ایران بوده که تقریبا بعد از بایننس بیشترین محبوبیت را در بین معامله گران داشته و دلیل آن هم محدودیت هایی بود که بایننس برای کاربران ایرانی وضع نمود که باعث مهاجرت درصد زیادی از کاربران ایرانی به این صرافی شد.

 

ثبت نام در صرافی کوکوین

 

تعداد کاربران صرافی کوکوین در همین چند سال به بیش از بیست میلیون رسیده است که نشان از بزرگی و اعتبار صرافی کوکوین در دنیا دارد. این صرافی در حال حاضر به کاربران در بیش از 200 کشور در سرتاسر دنیا خدمات رسانی می کند و کاربران در این صرافی می توانند بر روی بیش از 700 کوین معاملات خود را انجام دهند.

 

علاوه بر این موارد، یکی دیگر از عوامل مهم در اعتبار و محبوبیت این صرافی حجم معاملات روزانه کوکوین بوده که به بیش از 700 میلیون دلار در روز در تاریخچه صرافی کوکوین دیده می شود.

 

هر چند اصلی ترین دلیل مهاجرت معامله گران ایرانی به این صرافی، امکان معالمه و برداشت تا سقف یک بیت کوین در روز، بدون احراز هویت در کوکوین بود. همجنین با خاطر نشان کرد که پشتیبانی صرافی کوکوین به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته پاسخگوی کاربران خود می باشد.

 

 

مشخصات و امکانات صرافی کوکوین ????

در بررسی بیوگرافی صرافی کوکوین می توان دید که این صرافی امکانات بسیار زیادی را برای کاربرانش فراهم نموده است، که به منظور آشنایی بیشتر کاربران با این امکانات، ویژگی های صرافی کوکویندر قالب یک جدول در این بخش آورده شده است.

 

???? نام تجاری صرافی◀️ کوکوین | Kucoin???? وب سایت◀️ وب سایت صرافی کوکوین☎️ پشتیانی فارسی در واتساپ◀️ ارتباط با پشتیبانی در واتساپ

 

☎️ پشتیانی فارسی در تلگرام◀️ ارتباط با پشتیبانی در تلگرام

 

???? نوع شرکت◀️ لیمیتد | Ltd????️ نوع صرافی◀️ متمرکز???? تاریخ تاسیس◀️ 2017 میلادی???? موقعیت دفتر مرکزی◀️ هنگ کنگ???? مدیر عامل کوکوین◀️ جانی لیو???????? تعداد کاربر◀️ بیش از 20 میلیون???? پلتفرم معاملاتی◀️ تحت وب | ویندوز | اندروید | آی او اس✳️ تعداد توکن◀️ 722 رمز ارز???? توکن اختصاصی◀️ CET✅ انواع حسابها◀️ حساب اسپات | حساب فیوچرز | حساب مارجین | حساب سپرده گذاری???? نیاز به احراز هویت✔️???? زمان نیاز برای احراز هویت◀️ 1 تا 3 روز کاری???? خرید و فروش بدون احراز هویت✔️♾️ حداکثر برداشت بدون احراز هویت◀️ 1 بیت کوین♾️ حداکثر برداشت حساب وریفای شده◀️ 100 بیت کوین♾️ حداقل کارمزد در معاملات◀️ 0.1 ٪???? کارمزد واریز❌???? کارمزد برداشت◀️ متغیر???? کپی ترید✔️???? پشتیبانی از سرویس API✔️???? حساب دمو❌???? استیکینگ✔️???? جوایز و طرح های تشویقی✔️???? کیف پول اختصاصی✔️???? توکن اختصاصی✔️ | KCS???? امکان تبدیل باقی مانده غیر قابل معامله | dust✔️⬆️ معاملات آتی | فیوچرز✔️???? لوریج | اهرم معاملاتی✔️ | 1:100???? تعداد زبان پشتیبانی شده در وب سایت◀️ 22 زبان???? راه های ارتباطی◀️ چت انلاین | تیکت | تلگرام???? معالمه با آی پی ایران✔️???? پشتیبانی 24 ساعته✔️

 

افتتاح حساب در صرافی کوکوین

 

 

ارزیابی اعتبار اکسچنج ارز دیجیتال کوکوین ????

با توجه به نوپا بودن بازارهای مالی ارز دیجیتال، برای اعتبار سنجی صرافی های ارز دیجیتال می توان تعداد کاربران، امنیت و حجم معاملاتی یک صرافی را درشاخصهایی برای سنجش اعتبار صرافی در نظر گرفت.

 

در بررسی اعتبار کوکوین می توان دید که با توجه به حجم بسیار بالای معاملات و وجود میلیونها کاربر در این صرافی، در همین زمان کوتاه، اکچسنج کوکوین اعتباری جهانی و بین المللی را بدست اورده است.

 

علاوه بر تمام موارد بالا، عدم دریافت گزارشی که کلاهبرداری صرافی کوکوین را اثبات کند، خود می تواند نشان دهنده این باشد که این صرافی، محل امنی برای سرمایه گذاری و معاملات کاربران می باشد.

 

 

نحوه ثبت نام و افتتاح حساب در کوکوین ????

نحوه ثبت نام صرافی در کوکوین برای ایرانیان به سادگی قابل انجام می باشد. و به همین منظور، تمام مراحل آن به صورت تصویری در این قسمت آموزش داده شده است.

 

برای این کار ابتدا بعد از ورود به صرافی کوکوین مطابق تصویر، بر روی گزینه sign up کلیک کنید.

 

سپس در مرحله بعد کاربر باید ایمیل و رمز عبور دلخواه خود را وارد کند.

 

سپس باید کد ارسال شده به ایمیل را مطابق تصویر در بخش مربوطه وارد کرد.

 

در این مرحله ثبت نام کاربر به اتمام رسیده و میتواند وارد پنل کاربری خود شود .

 

آموزش احراز هویت با مدارک ایرانی در صرافی کوکوین ????

برای این کار بعد از ورود به وب سایت صرافی کوکوین، از طریق منوی کاربری بر روی گزینه kyc verification کلیک می کنیم.

 

در این بخش همانطور که در تصویر مشخص است برای وریفای حساب در صرافی کوکوین، بر روی منوی start verification کلیک کنید.

 

سپس اطلاعات شخصی مورد نیاز را باید وارد کرد.

 

این که در شبکه های اجتماعی نوشته می شود که کاربران ایرانی قادر به احراز هویت در صرافی کوکوین با کارت ملی و یا پاسپورت هستند درست نمی باشد، اما میتوانند بدون احراز هویت، تا سقف یک بیت کوین BTC در روز برداشت داشته باشند، که همین مقدار نیاز اکثر کاربران ایرانی را برای معاملات در این صرافی پوشش می دهد.

 

محدودیت اصلی که این عدم احراز هویت kyc در کوکوین برای کاربران بوجود می آورد، عدم امکان واریز و برداشت به صورت ارز فیات می باشد. به همین دلیل کاربران تنها می توانند به صورت رمز ارز، واریز و برداشت های خود را در این صرافی انجام دهند.

 

 

آشنایی با سطوح کاربری در احراز هویت صرافی کوکوین ????️

بسته به سطح احراز هویت کاربر در این صرافی محدودیت ها، در برداشت کمتر می شود . مقادیر برداشت در حالت رمز ارز و پی تو پی (p2p) در جدول زیر ذکر شده است.

 

سطح احراز هویت کوکوینحداکثر برداشت در روز در کوکوینحداکثر برداشت به صورت p2p در کوکوین درراحراز نشده1 بیت کوین ‌400 تترسطح 11 بیت کوین ‌2000 تترسطح 2200 بیت کوین50 هزار تترشرکت حقوقی500 بیت کوین50 هزار تترتاجران و بازرگانانبدون محدودیت2 میلیون تتر

 

 

انواع حساب در صرافی ارز دیجیتال کوکوین

حسابها در صرافی کوکوین به سه دسته اسپات، مارجین و فیوچرز تقسیم بندی می شود که از منوی ‌Trader و Derivatives قابل دسترسی است. در این بخش ویژگی هر یک از حسابها و نحوه دسترسی به آن در سایت صرافی kucoin آورده شده است.

 

حساب اسپات کوکوین | spot account ????

حساب اسپات یا حساب معمولی در اکسچنج کوکوین، حسابی است که کاربران در آن بدون استفاده از اهرم معاملاتی قادر به خرید و فروش رمز ارزها هستند. برای دسترسی به این بخش بعد از ورود به وب سایت صرافی کوکوین، مطابق تصویر وارد بخش معاملات اسپات می شوید.

 

در حساب اسپات معاملات به صورت یک طرفه می باشد و کاربر تنها از بالا رفتن قیمت رمز ارز خریداری شده کسب سود خواهد کرد.

 

افتتاح حساب در صرافی کوکوین

 

حساب مارجین کوکوین | margin account ????

حساب مارجین که متعلق به معاملات مارجین بوده، مربوط به معاملاتی می باشد که کاربران می توانند با اعتباری که بروکر در اختیار آنها قرار می دهد می توانند معاملاتی با استفاده از لوریج انجام دهند.

 

به طور کل معاملات لوریج دار در صرافی های ارز دیجیتال برای افراد با دانش و تجربه مالی توصیه می شود.

 

افتتاح حساب در صرافی کوکوین

 

حساب فیوچرز کوکوین | futures account ????

در بخش معاملات آتی یا حساب فیوچرز در صرافی کوکوین تمام امکانات لازم برای این نوع از معاملات قرار داده شده است. در معاملات لوریج دار افراد می توانند سودهای چندین برابری نسبت به سرمایه خود کسب کنند، اما امکان از دست رفتن سرمایه خود را نیز دارند.

 

در معامله فییوچرز صرافی کوکوین، کاربرانی باید در تاریخ تعیین شده در قرارداد، ارز خریداری شده را تحویل دهند. در این صرافی مدت قراردادها سه ماهه می باشد. برای اینکه بتوان دید چه ارزهایی در بخش فیوچرز کوکوین برای معامله وجود دارند مطابق تصویر زیر به این بخش وارد شده و لیست آلت کوین ها را مشاهده نمود.

 

برای آموزش و نحوه یادگیری فیوچرز کوکوین باید گفت که، معاملات آتی Derivatives کوکوین سه نوع دارد.

 

افتتاح حساب در صرافی کوکوین

 

فیوچرز کلاسیک | Furures Calssic

در فیوچرز لایت، صرافی محیط ساده تری را برای کاربران فراهم کرده است و از نمایش تمام ابزارها برای این کار خودداری کرده است.

 

فیوچرز لایت |‌Futures Lite

در فیوچرز کلاسیک، بخش استاندارد معاملات فیوچرز صرافی بوده که تمامی امکانات در آن قابل مشاهده هستند.

 

فیوچرز براول | Futures Brawl

فیوچرز براول، بخشی است که صرافی به بخش معاملات آتی اضافه کرده است. اما متاسفانه برای دسترسی به این بخش کاربران باید احراز هویت خود را در صرافی تکمیل کرده باشند. در این بخش کاربران با پیش بینی قیمت بیت کوین در بازه ۵ دقیقه ای می توانند کسب سود کنند.

 

 

لیست و تعداد ارزهای دیجیتال در صرافی kucoin????

در این صرافی تا به حال بیش از 700 رمز ارز وجود دارد که تنوع بسیار مطلوبی از انواع رمز ارزها را برای معامله گران فراهم کرده است. در لیست ارزهای صرافی کوکوین، ارزهای محبوبی همچون بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین، تتر و ارزهایی که مربوط به دیگر بازارها مانند بازار ان اف تی، متاورس و دیفای وجود دارد.

 

در بخش نمایش ارزهای لیست شده در صرافی کوکوین می توان بر اساس سه دسته بندی که صرافی قرار داده است، این ارزها را مشاهده کرد. این بخش ها شامل ارزهای جدید لیست شده در کوکوین، ارزهای داغ بازار و ارزهایی که بیشترین درآمدزایی را برای کاربران داشته، می باشد.

 

کاربران برای دیدن لیست کامل ارزها، ارزهای بازار اسپات و بازار فیوچرز، با کلیک بر روی دکمه view more می توانند به این بخش دسترسی داشته باشند.

 

در لیست زیر تعدادی از مهمترین رمزارزها یا آلت کوین ها در اکسچنج کوکوین آورده شده است.

 

بیت کوین

اتریوم

بایننس کوین

فانتوم

توکن کوکوین

کاردانو

بایننس یو اس دی

ماتیک

سولانا

ریپل

اتریوم کلاسیک

پولکادات

ترون

یونی سواپ

چین لینک

 

آموزش صفر تا صد کار با صرافی کوکوین ????

سایت کوکوین دارای تجربه کاربری بسیار خوبی بوده که کاربران به راحتی به تمام بخشهای مورد نیاز خود دسترسی دارند، همچنین سرعت انجام دستورات در وبسایت و پلتفرم معاملاتی کوکوین بسیار بالا بوده که این امر از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

 

با توجه به عکس زیر که محیط کاربری کوکین را نمایش می دهد، کاربر از منوهای بالای صفحه در سمت چپ با کلیک بر روی منوی overview رفته و با دسترسی به منوهای مرتبط با انواع بازارهای معاملاتی و کسب درآمد از کوکوین می باشد.

 

دیگر منوها، مربوط به تنظیمات حساب، حساب کاربری، نوتیفیکشن و تغییر زبان سایت می باشد.

 

روش بالا بردن امنیت حساب در صرافی کوکوین ????️

 

در kucoin کاربران قادرند برای افزایش امنیت حساب خود، بعد از ورود به بخش حساب کاربری خود، شماره همراه، تریدینگ پسورد و گوگل اتنتیکیتور در صرافی کوکین را فعال کنند. همچنین در این بخش، میزان امنیت حساب شما را به صورت خودکار نمایش میدهد که با فعال کردن بخشهای مختلف مقدار ان افزایش می باید.

 

قبل از تنظیمات و فعال کردن بخش های امنیتی، مقدار low را نمایش می دهد که نشان از پایین بودن امنیت حساب می باشد.

 

 

معرفی راه های واریز و برداشت در اکسچنج رمز ارز کوکوین ????

به دلیل محدودیت‌های کاربران ایرانی، لازم است برای شروع فعالیت در صرافی کوکوین، با نحوه واریز پول و برداشت در صرافی کوکوین آشنا شد.

 

کاربران باید پس از ثبت نام در صرافی کوکوین برای ترید و یا خرید و فروش ارز دیجیتال در kucoin ، ابتدا لازم است حساب صرافی خود را از طریق ارز دیجیتال یا فیات شارژ کنند.

 

 

نحوه واریز پول و تتر به صرافی کوکوین????

برای واریز در صرافی کوکوین، کاربران ایرانی تنها می توانند این کار را از طریق واریز رمز ارز انجام دهند.

 

مطابق تصویر ابتدا با کلیک بر روی overview و با ورود به قسمت asset overview می توان به حسابهای معاملات دسترسی داشت. کاربران برای شروه واریز به کوکوین باید بر روی گزینه deposit کلیک کرده تا در منوی باز شده، بین ارز فیات و رمز ارزها یکی را انتخاب کند.

 

اما با مشاهده لیست ارزهای فیات مشاهده می کنیم که ارز ریال در آن وجود ندارد.

 

در نتیجه کاربران ایرانی با انتخاب گزینه deposit crypto می توانند با انتخاب رمز ارز مورد نظر و شبکه بلاکچین آن، واریزی خود را به صرافی کوکوین انجام دهند.

 

 

نحوه برداشت تتر از kucoin ????

در برداشت از صرافی کوکوین کاربران مطابق واریز در کوکوین با ورود به بخش asset overview و با کلیک بر روی گزینه withdraw می توان یکی از گزینه های برداشت از طریق رمز ارزها و یا پول فیات را انتخاب کرد.

 

متاسفانه کاربران ایرانی تنها قادر به برداشت از طریق رمز ارزها می باشند و نمی توانند از قسمت withdraw fiat قادر به برداشت از کوکوین نمی باشند.

 

 

معرفی انواع معامله در صرافی کوکوین فارسی ????

در این صرافی امکان خرید و فروش و معامله به صورت اسپات (spot)، فیوچرز (futures)، معاملات مارجین( margin trading) وجود دارد.

 

کاربران در بخش معاملات اسپات کوکوین می توانند اقدام به خرید و فروش ارزها کنند، و بعد از خرید، کوین های خریداری شده را در داخل صرافی و یا یک کیف پول خارجی نگهداری کنند.

 

کابران در بخش اسپات می توانند بعد از واریز ارز و شارژ کیف حساب کوکوین، مطابق تصویر از بخش اسپات به خرید ارزهای مورد نظرشان بپردازند.

 

کاربران برای انجام معاملات در این بخش به امکاناتی از قیبل چارت لحظه ای قیمت رمز ارز، اردر بوک یا همان محل ثبت سفاش خریدارها و فروشنده ها،انتخاب جفت رمز ارز و بخش مربوط به معامله و سفارش گذاری دسترسی دارند.

 

در بخش اسپات کوکوین کاربران می توانند به صورت سفارش محدود (limit order)، سفارش بازار (market order)، استاپ لیمیت (stop limit) و سفارش توقف ضرر (stop market order) سفارشات خود را در صرافی قرار دهند.

 

دیگر بخش های معاملاتی شامل بخش معاملات مارجین و فیوچرز می باشد که کاربران می توانند با استفاده از لوریج یا اهرم های معاملاتی با دریافت حداکثر 100 سرمایه وارد شده به پوزشن سود کسب کنند.

 

البته که به همان نسبت میزان ریسک در این معاملات بسیار بالاتر است و کاربران باید با مدیریت ریسک و استفاده از حد سود و ضرر میزان ریسک در معاملات خود را به حداقل برسانند.

 

 

بررسی کارمزدهای معاملات در کوکوین ????

کارمزد معاملات و خرید و فروش در صرافی کوکوین بسته به نوع معاملات و سطح احراز هویت متفاوت می باشد که در جداول زیر به صورت جامع ذکر شده است.

 

کارمزد معاملات اسپات در صرافی کوکوین

در معاملات اسپات در صرافی کوکوین، بسته به سطح کاربری، حجم معاملات و دیگر فاکتورها که در جدول بیان شده است متفاوت می باشد.

 

سطح کاربریبا حداقل هولد KCS در 30 روزحجم معاملات اسپات در 30 روز

 

بر حسب BTC

 

حجم معاملات فیوچرز در 30 روز

 

بر حسب BTC

 

سطح صفر0کمتر از 50کمتر از 200سطح اول1000بیشتر از 50بیشتر از 200سطح دوم10000بیشتر از 200بیشتر از 400سطح سوم20000بیشتر از 500بیشتر از 1000سطح چهارم30000بیشتر از 1000بیشتر از 2000سطح پنجم40000بیشتر از 2000بیشتر از 3000سطح ششم50000بیشتر از 4000بیشتر از 6000سطح هفتم60000بیشتر از 8000بیشتر از 12000سطح هشتم70000بیشتر از 15000بیشتر از 20000سطح نهم80000بیشتر از 25000بیشتر از 40000سطح دهم90000بیشتر از 40000بیشتر از 80000سطح یازدهم100000بیشتر از 60000بیشتر از 120000سطح دوازدهم150000بیشتر از 80000بیشتر از 160000

 

سطح کاربریسفارش گذار |

 

مارکت میکر

 

سفارش بردار |

 

مارکت تیکر

 

سفارش گذار | سفارش بردار

 

(پرداخت با KCS) *

 

حداکثر برداشت در 24 ساعت

 

بر حسب BTC

 

سطح صفر0.1 ٪0.1 ٪0.08 ٪0.08 ٪200سطح اول0.09 ٪0.1 ٪0.072 ٪0.08 ٪200سطح دوم0.07 ٪0.09 ٪0.056 ٪0.072 ٪200سطح سوم0.05 ٪0.08 ٪0.04 ٪0.064 ٪200سطح چهارم0.03 ٪0.07 ٪0.024 ٪0.056 ٪200سطح پنجم00.07 ٪00.056 ٪500سطح ششم00.06 ٪00.48 ٪500سطح هفتم00.05 ٪00.04 ٪1000سطح هشتم0.005 ٪-0.045 ٪0.005- ٪0.036 ٪1000سطح نهم0.005 ٪-0.04 ٪0.005- ٪0.032 ٪2000سطح دهم0.005 ٪-0.035 ٪0.005- ٪0.028 ٪2000سطح یازدهم0.005 ٪-0.03 ٪0.005- ٪0.024 ٪3000سطح دوازدهم0.005 ٪-0.025 ٪0.005- ٪0.02 ٪3000

 

نکته مهم در مورد کارمزدهای صرافی کوکوین

 

در صورتی که کاربران با کوین اختصاصی کوکوین پرداخت کنند ، شامل 20 درصد تخفیف در میزان معاملات خود می شوند.

 

کارمزد معاملات فیوچرز در صرافی کوکوین

کارمزد در معاملات فیوچرز نسبت به معاملات اسپات در کوکوین متفاوت می باشد که بر اساس سطح کاربری و حجم معاملات به شرح زیر است.

 

سطح کاربریبا حداقل هولد KCS در 30 روزحجم معاملات اسپات در 30 روز

 

بر حسب BTC

 

حجم معاملات فیوچرز در 30 روز

 

بر حسب BTC

 

سطح صفر0کمتر از 50کمتر از 200سطح اول1000بیشتر از 50بیشتر از 200سطح دوم10000بیشتر از 200بیشتر از 400سطح سوم20000بیشتر از 500بیشتر از 1000سطح چهارم30000بیشتر از 1000بیشتر از 2000سطح پنجم40000بیشتر از 2000بیشتر از 3000سطح ششم50000بیشتر از 4000بیشتر از 6000سطح هفتم60000بیشتر از 8000بیشتر از 12000سطح هشتم70000بیشتر از 15000بیشتر از 20000سطح نهم80000بیشتر از 25000بیشتر از 40000سطح دهم90000بیشتر از 40000بیشتر از 80000سطح یازدهم100000بیشتر از 60000بیشتر از 120000سطح دوازدهم150000بیشتر از 80000بیشتر از 160000

 

سطح کاربریسفارش گذار |

 

مارکت میکر

 

سفارش بردار |

 

مارکت تیکر

 

حداکثر برداشت در 24 ساعت

 

بر حسب BTC

 

سطح صفر0.02 ٪0.06 ٪200سطح اول0.015 ٪0.06 ٪200سطح دوم0.01 ٪0.06 ٪200سطح سوم0.01 ٪0.05 ٪200سطح چهارم0.01 ٪0.04 ٪200سطح پنجم00.04 ٪500سطح ششم00.38 ٪500سطح هفتم00.35 ٪1000سطح هشتم0.003 ٪ –0.032 ٪1000سطح نهم0.006 ٪ –0.03 ٪2000سطح دهم0.009 ٪ –0.03 ٪2000سطح یازدهم0.012 ٪ –0.03 ٪3000سطح دوازدهم0.015 ٪ –0.03 ٪3000

 

 

کارمزد واریز و برداشت رمز ارزها در صرافی کوکوین ????

برای واریز به این صرافی هیچ گونه کارمزدی از کاربر دریافت نمی شود، اما برای برداشت بسته به اینکه چه رمز ارزی باشد مقدار کارمزد و حداقل مقدار برداشت متفاوت می باشد. برای مثال حداقل برداشت تتر از کوکوین، 5 تتر می باشد.

 

برای اطلاع از لیست کامل کارمزدها، کاربران می توانند با ورود به وب سایت صرافی کوکوین از نرخ کارمزد واریز و برداشت ها مطلع شوید.

 

همانطور که در تصویر زیر مشخص است بعد از ورود به قسمت trading fees کاربران می توانند به لیست کامل میزان کارمزدهای معاملات اسپات و فیوچرز و کارمزد واریز و برداشت رمز ارزها در کوکوین دسترسی داشته باشند.

 

با سرچ کردن رمز ارز مورد نظر میزان کارمزد و حداقل میزان برداشت رمز ارزها در صرافی کوکوین قابل مشاهده می باشد.

 

 

همه چیز درباره کیف پول اختصاصی صرافی کوکوین ????

صرافی کوکوین دارای کیف پول غیر متمرکزی می باشد که کاربران می توانند از طریق وب و یا نصب اپلیکیشن کیف پول کوکوین از این کیف پول گرم برای نگهداری ارزهای خود استفاده نمایند.

 

این کیف پول، محیطی ساده و کاربر پسند داشته و با پشتیبانی و استفاده از ساز و کار صرافی کوکوین، کاربران را قادر ساخته تا رمزارزهایی از قبیل بیت کوین، تتر، اتریوم و بایننس کوین را ذخیره و نگهداری کنند. همچنین باید گفت که در کیف پول کوکوین، با استفاده از تکنولوژی وب 3 کاربران می توانند با سرعت بالایی این ارزها را جابه جا کنند.

 

ولت کوکوین در حال حاضر بیش از 30 رمز ارز را پشتیبانی می کند ولی این کیف پول به گونه ای طراحی شده که تا بیش از ۱ میلیون رمز ارز مختلف را پشتیبانی کند که عدد بسیار بالایی می باشد.

 

معامله گران قادرند تا بدون احراز هویت از کیف پول غیر متمرکز کوکوین که یک کیف پول غیر حضانتی می باشد استفاده کنند. این ویژگی غیر حضانتی بودن کیف پول کوکوین، با عدم ذخیره اطلاعات کاربران در سرورهای آنلاین، بالاترین سطح امنیتی را برای کاربران فراهم کرده است.

 

 

دانلود برنامه و اپلیکیشن صرافی کوکوین ????

از آنجا که بسیاری از کاربران در حال حاضر دسترسی بیشتری به تلفن همراه داشته، به همین دلیل خیلی از صرافی ها و کارگزاری های فارکس این امکان را فراهم کرده اند تا کاربران بتوانند تعامل های معاملاتی خودر را در زمانی که به کامپیوتر دسترسی ندارند انجام دهند.

 

ااز اینرو کاربران می توانند با دانلود مستقیم برنامه کوکوین برای پلتفرم ها و نسخه های اندروید و ای او اس در هر جایی معاملات خود را انجام دهند.

 

دانلود برنامه apk کوکوین برای اندرویددانلود برنامه کوکوین برای آیفون

 

دانلود برنامه apk کیف پول کوکوین برای اندرویددانلود برنامه کیف پول کوکوین برای آیفون

 

 

راه های ارتباطی با پشتیبان صرافی کوکوین برای فارسی زبان ها ????

کاربران در صرافی kucoin می توانند از طریق تیکت و پشتیبانی انلاین با کارشناسان در ارتباط باشند. اما متاسفانه طبق گزارش اکثر کاربران این صرافی، بخش پشتیبانی کوکوین بسیار کند بوده و با فاصله زمانی خیلی زیادی پاسخ کاربران خود را می دهد.

 

به همین منظور کاربران می توانند در صورت بروز هر گونه مشکل در زمان ثبت نام و یا واریز و برداشت، از طریق ارتباط با پشتیبانی در تلگرام از مشاوره رایگان و انلاین با کارشناسان با تجربه در بازارهای مالی برخوردار شوند.

 

 

نحوه دریافت بونوس های صرافی کوکوین ????

در صرافی کوکوین راه های متفاوتی برای برخوردای از بونوس ها می باشد که در این بخش به برخی از جذابترین آنها اشاره شده است.

 

طرح پاداش KCS Bonus در کوکوین یکی از مزایای جذاب این صرافی بوده که کاربران می توانند جوایز و بونوسهای معاملاتی را دریافت کنند. همانطور که از نام این طرح مشخص است این کار با محوریت کوین اختصاصی این صرافی صورت می گیرد و کاربران با هولد کردن کوین اختصاصی صرافی کوکوین می توانند از این بونوسها بهره مند شوند.

 

در این طرح کاربران بسته به داشتن مقداری از این رمز ارز در حساب های اسپات یا مارجین خود، بین 3 تا 30 درصد سود سالیانه ای دریافت می کنند. این سود هر روز به حساب کاربر به صورت خودکار واریز می شود.

 

به طور کل کوکوین با در نظر گرفتن روشهای مختلف سعی در جذب کاربران بیشتر این بازار به این صرافی می باشد.

 

 

معرفی سایر امکانات صرافی رمز ارز کوکوین✨

علاوه بر تمام موارد ذکر شده در این مقاله، صرافی کوکوین امکانات بسیار مختلفی را در بخش های مختلف برای کاربران فراهم نموده است، که در این بخش به برخی دیگر از آنها اشاره شده است.

 

امکان معاملات ان اف تی در کوکوین

ان اف تی ها رمز ارزهای انحصاری بوده که امکان خرید و فروش این نوع از توکن ها در این صرافی برای کاربران مهیا می باشد.

 

معاملات با رابط API

کاربران معمولا برای استفاده از اکسپرت ها و ربات های معاملاتی و ترید در صرافی های ارز دیجیتال نیاز به این واسط برای ارسال و دریافت دستورهای معاملاتی بین صرافی و ربات دارند که این امکان در صرافی محبوب کوکوین عرضه شده است.

 

استیکینگ کوکوین

کاربران در کوکوین قادرند با استکینگ و قفل کردن دارایی های ارزهای دیجیتال خود به کسب درآمد بدون انجام هیچ معامله ای بپردازید.

 

امکان دریافت و اهدای وام در کوکوین | Kucoin Lend

معامله گران هولدر می توانند با قرار دادن رمز ارزهای خود در صرافی کوکوین، به سودآوری حدودا بین ۲ تا ۶ درصد در سال برسید. در حال حاضر کاربران قادرند این کار را روی بیش از ۵۰ رمزارز انجام دهند. مدت برنامه وام دهی در صرافی کوکوین تنها در سه دوره زمانی قابل انجام می باشد، که شامل دوره های ۷، ۱۴ و ۲۸ روزه می باشد.

 

کاربران برای دسترسی به این بخش، مطابق تصویر، باید از طریق منوی earn به بخش crypto lending رفته و با انتخاب رمز ارز و دوره زمانی مورد نظرشان این کار را انجام دهند.

 

بخش اسپات لایت کوکوین

در بخش اسپات لایت صرافی کوکوین، کاربران می توانند با نگهداری توکن کوکوین، به درآمدزایی برسند.

 

روش درآمدزایی در این بخش به گونه ای است که کاربران دارنده ارز KCS قادر خواهند بود در عرضه اولیه سکه هایا همان ICO و عرضه اولیه سهام (IEO) شرکت کنند. سپس بعد از شناسایی پروژه های موفق و خرید ارزهای آن پروژه در آینده با بالا رفتن ارزش آن توکن ها کسب درآمد داشته باشند.

 

بخش اسپات لایت کوکوین دقیقا مشابه بخش لانچ پد در صرافی بایننس می باشد. کاربران برای شرکت در هر یک از این عرضه های اولیه به اطلاعاتی که توسط کوکوین منتشر می کند توجه داشته باشند، زیرا مقدار KCS برای شرکت در هر یک از این عرضه های اولیه ممکن است متفاوت باشد.

 

بررسی ورشکستگی صرافی کوکوین

در سپتامبر 2020 برخی از کیف پولهای کاربران صرافی کوکوین توسط برخی هکرها از طریق صرافی های غیر متمرکز مانند یونی سواپ هک شد. در این سرقت در حدود بیش از 250 دلار از کیف پولها برداشت شد، اما باعث توقف کار و ورشکستگی کوکوین نشد.

 

برای مدتی این صرافی عملیات های خود را تنها برای مدت کوتاهی متوقف نمود و سپس با استفاده از بیمه خود جبران خسارت کاربرانش را پرداخت کند.

 

 

مقایسه صرافی های کوکوین، کوینکس و بینگ ایکس ⚖️

با توجه به مسدود شدن حسابهای کاربران ایرانی در صرافی بایننس، بسیاری از تریدرهای ایرانی به دنبال بهترین صرافی جایگزین آن بودند که یکی از این صرافی ها، صرافی کوکوین بود.

 

کاربران برای استفاده از این صرافی نیازی به فیلتر شکن و تغییر آی پی نداشته که مزیت بسیار بزرگی برای کاربران داخل کشور به حساب می آید. اما با این حال برای کسانی که بودجه خرید یک وی پی اس برای داشتن یک آی پی ثابت غیر ایرانی را دارند، توصیه می شود.

 

در مجموع برای انتخاب مناسب بین صرافی کوکوین، صرافی کوینکس و صرافی بینگ ایکس، در اینجا به صورت خلاصه مقایسه ای بین امکانات این دو صرافی آورده شده است. مهمترین شباهت این صرافی ها در آن است که که در آن کاربران ایرانی بدون هیچ مشکلی قادر به انجام معاملات می باشند.

 

صرافی متمرکز کوکوینصرافی متمرکز کوینکسصرافی متمرکز بینگ ایکسسال تاسیس201720172018نعداد رمز ارزها722613380احراز هویت برای ایرانیان❌✔️✔️امکان معامله بدون احراز هویت✔️✔️✔️کپی ترید✔️✔️✔️کیف پول اختصاصی غیر متمرکز✔️✔️❌توکن اختصاصی✔️✔️❌استیکینگ✔️✔️❌لوریج1:1001:1001:20ثبت نام

 

 

مزایا و معایب صرافی کوکوین ➕➖

صرافی کوکوین در حال حاضر یکی از محبوبترین و معتبرترین صرافی ها در بین کاربران ایرانی می باشد. این صرافی هم همانند دیگر اکسچنج ها، نقاط قوت و ضعفی دارد که در زیر به برخی از مهمترین موارد در این صرافی اشاره شده است.

 

مزایای صرافی کوکوین

معایب صرافی کوکوین

 

✔️ امکان معامله ایرانیان بدون احراز هویت

 

✔️ تعداد بسیار زیاد رمز ارزها

 

✔️ بونوس های متنوع و جذاب

 

✔️ کارمزد پایین در معاملات

 

✔️ امکان استیکینگ رمزارزها

 

✔️ کیف پول اختصاصی

 

✔️ ارائه API

 

✔️ پلتفرم معاملاتی با امکانات بسیار زیاد

 

✔️ امنیت بالا

 

✔️ معاملات بدون نیاز به وی پی اس

 

✔️ عرضه اپلیکیشن اندروید و آیفون کوکوین

 

✔️ پشتیبانی ۲۴ ساعته

 

❌ عدم احراز هویت برای ایرانیان

 

❌ منابع آموزشی محدود در وب سایت

 

❌ روشهای محدود در واریز و برداشت





:: برچسب‌ها: آموزش فارکس ,اف ایکس ماکسی ,صرافی کوکوین ,بررسی صرافی کوکوین ,ثبت نام صرافی کوکوین ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: